Bestellen en Leveren voor consumenten

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen iedere dag ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk naar je te versturen. De bestellingen die voor 14.00 uur bij ons binnen komen worden in principe (van maandag t/m vrijdag) nog diezelfde dag verwerkt en verzonden.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Afhankelijk van de pakketdienst wordt de bestelling de volgende dag of de dag erna geleverd in Nederland, met uitzondering van de zondag. Hebben wij onverhoopt een product toch niet in huis, dan zul je die later ontvangen. We laten dat natuurlijk altijd vooraf even aan je weten.
Als je buiten Nederland woont is je bestelling langer onderweg, hieronder een indicatie:

Duitsland, Luxemburg: + 2 tot 3 werkdagen
Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland: + 3 tot 4 werkdagen
Overige Europese landen: + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied: + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland: + 9 tot 12 werkdagen
Overige landen: n + 8 tot 10 werkdagen

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij willen natuurlijk dat je gevoelige producten goed worden afgeleverd. Daarom worden de meeste producten goed beschermd door ons ingepakt. Deze gaan dan in een passend doosje. Deze doosjes worden door DHL pakketdienst bij je afgeleverd van maandag t/m zaterdag. Ben je niet thuis, dan wordt het pakketje de volgende dag nogmaals aangeboden. Als dat niet lukt wordt het pakketje op een dichtsbijzijde parcelshop afgeleverd. DHL zal daarvan een bericht achterlaten.
Is het een heel klein product zoals bijvoorbeeld een Eyepencil, dan wordt deze in een brievenbusdoosje verstuurd met PostNL, ook weer van maandag t/m zaterdag.

Is mijn bestelling gelukt want ik heb geen bevestiging gehad?
Na je definitieve bevestiging van de bestelling ontvang je van ons een emailbericht daarvan. Mocht helaas door een technisch probleem dit bericht niet ontvangen worden, neem dan even contact met onze klantenservice op en dan zorgen wij dat het goed komt.

Kan ik na de bevestiging mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, om je gegevens te beschermen, kan dat niet meer worden aangepast. Je mag wel altijd even contact op nemen met onze klantenservice zodat wij de bestelling voor je kunnen aanpassen. Vaak gaat hij dan nog zonder vertraging naar je onderweg.

Mag ik mijn bestelling toch nog annuleren?
Natuurlijk, het kan altijd dat je spijt hebt of toch iets anders wilde bestellen.
Als je die bestelling dan wilt annuleren moet je dat binnen 3 uur na de bevestiging doen. Je doet dat het beste door een reply naar ons te sturen van de bevestigingsmail. Je mag ook een bericht sturen onder vermelding van je ordernummer naar order@minkbc.nl.
Als je al betaald hebt, dan zullen wij uiterlijk binnen 3 dagen via dezelfde betaalmethode het bedrag terugboeken op je rekening.

Hoe bestel ik iets bij Mink Beauty Concepts (minkbc.nl)?
Het bestellen bij minkbc.nl is heel eenvoudig, volg de volgende stappen:
1 Kies je product via het hoofdmenu of een van de submenu’s en leg het in de shopping bag.
2 log in of maak een account aan als je nieuw bij ons bent.
3 Controleer je bestelling en rond af door te betalen. Dat kan met iDeal, creditcard of achteraf.

Tip:
Als je een probleem hebt tijdens het bestelproces, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Vaak lost dat al een hoop problemen op. Mocht het daarna nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice dan helpen we je daarmee.

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?
Ja, bestellingen vanaf € 25,- worden zonder verzendkosten geleverd in Nederland. Voor bestellingen onder € 25,- wordt € 3,75 in rekening gebracht.
Voor een verzending buiten Nederland, worden extra verzendkosten berekend. Als je de juiste keuze maakt in het bestelmenu krijg je die automatisch te zien.
Hieronder een indicatie:

Binnen de EU € 6,00 - € 34,00
Buiten de EU € 22,00 - € 25,00
Buiten Europa € 25,00 - € 29,00

Let op! Buiten de EU worden mogelijk invoer- of douanerechten geheven. Je kunt daarover meer ontdekken via de plaatselijke douane.

Mag ik mijn bestelling ook ergens ophalen?
Ja natuurlijk mag dat. Je kan op onze hoofdvestiging in Spijkenisse altijd je bestelling ophalen.
Daarnaast kan je je bestelling laten afleveren bij een DHL parcelpunt bij jou in de buurt, dat is makkelijk want je hoeft dan niet thuis te zijn.
Selecteer bij je bestelling wat je voorkeur heeft.

Je krijgt dan via de track&trace code te zien wanneer je pakketje wordt verwacht bij het parcelpunt.
Je kan dan op jouw moment langskomen om het op te halen. Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee zodat we zien aan wie het pakketje wordt meegegeven. Niet opgehaalde pakketten worden na 14 dagen geretourneerd.

Wie bezorgd mijn bestelling?
Kleine en grote pakketten worden door DHL bezorgd.
Brievenbuspakketjes en enveloppen worden door PostNL bezorgd.

Krijg ik een Track & Trace code?
Ja, je ontvangt een Track & Trace code van het pakketje dat naar jou onderweg is. Ook van brievenbuspakketjes ontvang je deze code. Zo kan je zelf makkelijk zien waar en wanneer je pakketje wordt afgeleverd. De code wordt automatisch door de pakketdienst, binnen 24 uur na verzending door ons, aan je gestuurd.
Mocht je binnen 24 uur op werkdagen geen traceercode hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice want dan gaan we meteen voor je uitzoeken wat er gebeurd kan zijn.