Heb je vragen of advies nodig? Bel ons op: 0031 88 3366800 of whatsapp ons op: 06 394 492 40
Ontvang 10% korting op je eerste bestelling!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en je ontvangt een kortingscode voor 10% korting op je eerste bestelling. Daarnaast ben je als eerste op de hoogte van onze acties een aanbiedingen.

Abonneer
  • Lorem ipsum

Waarom Marloes en Liona kozen voor ‘groen’ uit Spanje.

22 Mar 2019

Gecertificeerde natuurlijke ingrediënten, goede resultaten op de huid, een mooie uitstraling van de producten én een betaalbare prijs: voor schoonheidsspecialisten Marloes van de Woerd en Liona Langerak genoeg redenen om te kiezen voor het Spaanse merk NAOBAY. Wat zijn hun ervaringen?

Marloes van de Woerd van Blush
Beauty Studio in Zaandam is al 20 jaar schoonheidsspecialist, waarvan deels in loondienst. In die 20 jaar kreeg ze gaandeweg helder waar ze voor staat als ondernemer, vertelt ze. Ze profileert zich als skincarecoach, waarbij ze verder kijkt dan wat ze in haar salon kan doen. “Als klanten komen voor een behandeling, kijken we bijvoorbeeld eerst naar wat ze al aan producten gebruiken. Dan kom je achter een heleboel zaken waarvan je denkt: dat kan beter of fijner. Vaak merk je dat mensen met klachten zoals acne al zo veel aan hun huid hebben gedaan, dat die verstoord is qua zuurgraad. Die is overbehandeld. Als ze daarmee doorgaan terwijl ik er een gerichte behandeling op loslaat, krijgt de huid niet de tijd zichzelf te herstellen. Dan ga ik de huid van de klant eerst op natuurlijke basis resetten. Een behandeling als microdermabrasie, kruiden- of glycolzuurpeeling kan immers alleen maar op een gezonde huid.”

‘STEVIGE BASIS’
Marloes ging op zoek naar een 100 procent natuurlijk product zonder huidbelastende stoffen en kwam uiteindelijk uit bij NAOBAY. “Ik dacht eerst dat het te neutraal of te vriendelijk was maar gaandeweg merkte ik dat de huid écht tot fijn in NAOBAY een merk gevonden te hebben dat toegankelijk is voor veel klanten en waar ik voor de volle 100 procent achter sta.”

INGREDIËNTEN
Liona is ‘erg gebrand’ op de ingrediënten, zegt ze zelf. “Daar kun je je immers mee onderscheiden. Bij NAOBAY kan ik uitleggen dat het echt goede ingrediënten zijn, de mensen kunnen dat ook zelf googelen. Er zitten veel planten- en fruitextracten in – dat vind ik heel belangrijk voor mijn concept.” Ook Marloes keek goed naar de werkstoffen en de concentratie ervan. “De ingrediënten zijn Ecocert-gecertificeerd. Dat vind je niet gauw in deze prijsklasse. Mensen zien dat de producten niet duurder zijn dan in de drogisterij maar bij mij heb je er pure, werkzame en veel betere producten voor.”

RESULTATEN
Ook over de resultaten zijn beide vakvrouwen tevreden. Marloes: “Mensen onderschatten wat je kunt bereiken met een natuurlijk merk. Mijn doelgroep is groen en duurzaam en mijn klanten zijn heel tevreden. Na de behandeling gaan ze zelf thuis aan de gang. Ik geef alle handvatten mee: de thuisproducten, het lifestyle-advies. Klanten vinden dat heel leuk, sturen me ook foto’s van hoe goed ze bezig zijn.”

Voor Liona sluit het merk mooi aan bij haar concept van ontspanning en huidverbetering, vertelt ze. “Je werkt op een gezonde manier aan anti-aging ofwel healthy anti-aging, zonder agressieve stoffen. De behandelingen voelen ook heel ontspannen aan, zijn qua huidgevoel en geurbeleving erg prettig. Voor alle huidbehoeftes zijn er mooie lijnen, voor kalmering maar ook voor voeding. Met de nieuwe lijn DETOX Unpolluted zie ik de huid vooral rustig worden; onzuiverheden verbeteren en ook qua souplesse en vochtgehalte zie je de huid stralender worden. De verzachtende en ontgiftende lijn is vrij breed en daardoor makkelijk inzetbaar. Er zijn verschillende crèmes, van luchtig tot meer voedend.” rust komt. Ook thuis kan de klant goed aan de slag, de verkoopproducten sluiten mooi aan op de behandeling. Dan weet je: we leggen eerst een stevige basis tot de huid weer rustig is, de roodheid is verminderd en de huidbarrière weer beter functioneert. Dan pas gaan we over op een zwaardere behandeling. NAOBAY past mooi in dat plaatje.” Dat betekent dat ze de verkoopproducten nadrukkelijk in het totaalconcept betrekt: “Als ik weet wat de klant thuis gebruikt, kan ik bijsturen en helpen – ze mogen me ook altijd appen met vragen. Wil je dat niet, dan kun je beter geen dure behandeling doen. Dan kom je gewoon lekker je wenkbrauwen laten doen. Dat is ook prima natuurlijk.”

HEALTHY ANTI-AGING
Liona Langerak van La Belle Visage in Mijnsheerenland, al 19 jaar in het vak, werkt de laatste zes jaar als zelfstandig schoonheidsspecialist. Al die tijd had ze haar praktijk boven een kapsalon, onlangs verhuisde ze naar een zelfstandige bedrijfsruimte. In haar salon kiest ze voor een combinatie van huidverbetering en ontspanning. “Ik vind allebei belangrijk, net als persoonlijke aandacht en een bijpassend huidadvies”, vertelt ze. Ze richt zich vooral op mensen die gaan voor healthy anti-aging. Ook Liona kwam uit bij NAOBAY, nu een half jaar geleden. “Ik zag het op de ANBOS Skin Experience, waar het me gelijk aansprak.

Het is een heel natuurlijk merk, met mooie ingrediënten, een mooie uitstraling en qua prijs heel betaalbaar voor de consument. Ik vind het fijn in NAOBAY een merk gevonden te hebben dat toegankelijk is voor veel klanten en waar ik voor de volle 100 procent achter sta.”

INGREDIËNTEN
Liona is ‘erg gebrand’ op de ingrediënten, zegt ze zelf. “Daar kun je je immers mee onderscheiden. Bij NAOBAY kan ik uitleggen dat het echt goede ingrediënten zijn, de mensen kunnen dat ook zelf googelen. Er zitten veel planten- en fruitextracten in – dat vind ik heel belangrijk voor mijn concept.” Ook Marloes keek goed naar de werkstoffen en de concentratie ervan. “De ingrediënten zijn Ecocert-gecertificeerd. Dat vind je niet gauw in deze prijsklasse. Mensen zien dat de producten niet duurder zijn dan in de drogisterij maar bij mij heb je er pure, werkzame en veel betere producten voor.”

RESULTATEN
Ook over de resultaten zijn beide vakvrouwen tevreden. Marloes: “Mensen onderschatten wat je kunt bereiken met een natuurlijk merk. Mijn doelgroep is groen en duurzaam en mijn klanten zijn heel tevreden. Na de behandeling gaan ze zelf thuis aan de gang. Ik geef alle handvatten mee: de thuisproducten, het lifestyle-advies. Klanten vinden dat heel leuk, sturen me ook foto’s van hoe goed ze bezig zijn.”

Voor Liona sluit het merk mooi aan bij haar concept van ontspanning en huidverbetering, vertelt ze. “Je werkt op een gezonde manier aan anti-aging ofwel healthy anti-aging, zonder agressieve stoffen. De behandelingen voelen ook heel ontspannen aan, zijn qua huidgevoel en geurbeleving erg prettig. Voor alle huidbehoeftes zijn er mooie lijnen, voor kalmering maar ook voor voeding. Met de nieuwe lijn DETOX Unpolluted zie ik de huid vooral rustig worden; onzuiverheden verbeteren en ook qua souplesse en vochtgehalte zie je de huid stralender worden. De verzachtende en ontgiftende lijn is vrij breed en daardoor makkelijk inzetbaar. Er zijn verschillende crèmes, van luchtig tot meer voedend.”

Marloes ziet ook de doorbloeding van de huid met DETOX Unpolluted vooruitgaan. “De huid krijgt een heel mooie glow.”

‘MIJN EIGEN ENTHOUSIASME’
Beide ondernemers zijn fan van leverancier Mink Beauty Concepts.

Marloes: “Mink staat bekend als leverancier die bewust bezig is met wat er in de producten zit. Met NAOBAY hebben ze er een mooi instapmerk bij. Sandra (directeur Sandra Jacobs, red.) kent bovendien elke klant en weet waar je voor staat, dat is heel prettig.”

Ook Liona vindt Mink een fijn bedrijf, zegt ze. “Ik kan altijd terecht met vragen. Als er wat is, lossen ze het op en ze zijn goed bereikbaar.” Voor Marloes is NAOBAY het enige merk in haar salon. “Vooralsnog is het niet nodig om er een merk naast te zetten, ik vind er alles in wat ik nu nodig heb”, vertelt ze. “Ik zou het wel fijn vinden als er een professionele salonpeeling zou komen, met bijvoorbeeld hogere glycolwaardes dan in de thuisproducten. Maar ik vermoed dat dat wel ontwikkeld wordt.” Voor Liona is het inmiddels haar hoofdmerk: “Ik heb onlangs de cijfers bestudeerd en zag dat NAOBAY het best verkoopt. De combinatie van de prijs, de natuurlijke ingrediënten en mijn persoonlijke enthousiasme maakt dat veel klanten Naobay als thuisverzorging gebruiken – wat natuurlijk weer mooi aansluit op de behandelingen in de salon.”

Wees de eerste om te reageren...
Laat een reactie achter
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »